ActivitiesEuropeWhere to Go

3ήμερη εκδρομή στη Λίμνη Πλαστήρα

davdav

Κατά την επιστροφή μου από το ταξίδι στη Λίμνη Πλαστήρα για πρώτη φορά έπιασα τον εαυτό μου να αναπολεί τις ωραίες στιγμές που περάσαμε.

Λάβαμε μέρος σε μία φανταστική εκδρομή στη Λίμνη Πλαστήρα την οποία διοργάνωνε το World Party Traveller!!  Ένα λεωφορείο με 60 διαφορετικούς ανθρώπους όλων των ηλικιών που από τα πρώτα λεπτά της συνύπαρξης μας γίναμε μία παρέα!!!

Ένα τριήμερο γεμάτο όλων των ειδών δραστηριότητες για όλα τα γούστα!

Την πρώτη μέρα της εκδρομής κατευθυνθήκαμε στη Λίμνη  Πλαστήρα όπου είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε το ωραίο χιονισμένο τοπίο. Εικόνες οι οποίες απλά επιβεβαιώνουν ακόμα μία φορά ότι η Ελλάδα μας είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου!

Κάναμε υδροποδήλατο και κανό στη λίμνη και μετέπειτα πήραμε μία γεύση από το άθλημα της τοξοβολίας!

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το ξενοδοχείο μας όπου είχαμε χρόνο για να ξεκουραστούμε και να ετοιμαστούμε για την βραδινή έξοδό μας. Δειπνήσαμε σε ταβέρνα με παραδοσιακή μουσική όπου διασκεδάσαμε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Την επόμενη μέρα κατά τις 10 και 30 το πρωί αναχωρήσαμε από το ξενοδοχείο με προορισμό το Χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου.

Το λεωφορείο μας έκανε μία μικρή στάση στο ορεινό χωριό Ελάτη όπου απολαύσαμε τον καφέ μας ( οι άλλοι δηλαδή επειδή εγώ δεν πίνω καφέ οπόταν αρκέστηκα σε μία ζεστή σοκολάτα). Κάναμε τις βόλτες μας στο χωριό , επισκεφτήκαμε τα μικρά μαγαζάκια όπου πωλούσαν τοπικά παραδοσιακά εδέσματα και άλλες χειροποίητες κατασκευές.

Στη συνέχεια συνεχίσαμε την πορεία μας προς τον τελικό μας προορισμό με μία ολιγόλεπτη στάση στην Γέφυρα του Αγίου Βυσσαρίωνα στα Τρίκαλα. Η πετρόκτιστη γέφυρα κατασκευάστηκε το 1527 μ.Χ.  για τη γεφύρωση του Πορταικού ποταμού για τη σύνδεση της Θεσσαλίας με την Ήπειρο.

Και αφού αφήσαμε πίσω μας την πανέμορφη γέφυρα φτάσαμε επιτέλους στο Χιονοδρομικό Κέντρο Περτουλίου στο Κερκέτιο Extreme Sport  όπου είμασταν όλοι πανέτοιμοι για ιππασία, τρελές κούρσες με snowmobiles και για μαθήματα μαγειρικής  για τους πιο νοικοκύρηδες!

Χωριστήκαμε σε ομάδες για να μπορέσουμε να λάβουμε μέρος σε όλες τις δραστηριότητες. Αρχικά ιππεύσαμε τα όμορφα άλογα στο χιόνι μετέπειτα κάναμε ένα μικρό διάλλειμα για φαγητό. Στη συνέχεια και καθώς άρχισε να σουρουπώνει έφθασε η ώρα της δικιάς μας ομάδας για την βόλτα με τα snowmobile. Η διαδρομή στο χιόνι ήταν μία μοναδική εμπειρία και αποτελούσε για πολλούς από εμάς το highlight της ημέρας. Απολαύσαμε την κούρσα μας και μετέπειτα κατευθυνθήκαμε στο μάθημα της μαγειρικής όπου μάθαμε ή τουλάχιστον προσπαθήσαμε να μάθουμε πως να ανοίγουμε φύλο και πως φτιάχνουμε μία ωραία και γευστικότατη ελληνική σπανακόπιτα.

Στη συνέχεια και αφού τελείωσε το πρώτο μέρος μίας όμορφης ημέρας και αφού ευχαριστήσαμε τα παιδιά στο Κερκέτιο αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο μας όπου είχαμε βραδιά παιχνιδιών και διαγωνισμού καραόκε. Αρκετοί ήταν αυτοί που  ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους στη μουσική και τον χορό αλλά και αρκετοί – συμπεριλαμβανομένου και εμένα- με μηδέν φωνητικές δυνατότητες αφέθηκαν ελεύθεροι και παρασυρόμενοι από το θερμό κοινό μας είπαν και ένα τραγούδι. Το γλέντι κράτησε για ώρες και παρά την κούραση μας δεν θέλαμε να αποχωρήσουμε για τα δωμάτιά μας αφού το ταξίδι μας πλησίαζε προς το τέλος του και απλά δεν θέλαμε να το αποδεχτούμε.

Τρίτη και τελευταία μέρα της εκδρομής. Ξεκινήσαμε τη διαδρομή της επιστροφής μας με μία στάση στο Πήλιο για μεσημεριανό φαγητό και καφεδάκι.

Στο αεροπλάνο της επιστροφής φορτωμένοι με ωραίες αναμνήσεις και με την πεποίθηση ότι ξανασυναντηθούμε στο επόμενο WorldPartyTraveller ταξίδι.