Other CountriesWhere to Go

Ιορδανία. Ένα πλήρες ταξιδιωτικό πρόγραμμα για 4 βράδια.

received_317906055595609

4ήμερο ταξίδι στην Ιορδανία

Το ταξίδι μας στην Ιορδανία μετά από μεγάλη ανυπομονησία  είχε επιτέλους φτάσει.

Από Κύπρο η πτήση μας με RyanAir από το αεροδρόμιο της Πάφου.

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Αμμάν υπάρχει ο σχετικός έλεγχος διαβατηρίων και η έκδοση βίζας της οποίας το κόστος της ανέρχεται στα 40 δηνάρια τα οποία πάνω κάτω ισοδυναμούν με 53 ευρώ. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με δηνάρια είτε με πιστωτική κάρτα.

Στη έξοδο μας περίμενε το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητό μας στο οποίο επιβιβαστήκαμε χωρίς καμία καθυστέρηση αφού η διαδρομή που θα ακολουθούσαμε ήταν μεγάλη και χρονοβόρα.

Ξεκινήσαμε από το αεροδρόμιο προς την έρημο WadiRumένα ταξίδι διάρκειας 4:30 ωρών. Οδηγώντας στην Ιορδανία θα παρατηρήσετε ότι πολύ συχνά θα σας σταματά η αστυνομία για έλεγχο διαβατηρίων και βίζας. Είναι ένας απλός έλεγχος ρουτίνας και δεν υπάρχει κάτι για το οποίο πρέπει να φοβάστε.

Φτάνοντας στην προστατευόμενη περιοχή της ερήμου WadiRumπρέπει να μπείτε μέσα στο τουριστικό κέντρο για να αγοράσετε το εισητήριό σας. Για άτομα τα οποία έχουν διανυκτέρευση στην έρημο η είσοδος είναι 5 δηνάρια.

Από εκεί μπορείτε να προμηθευτείτε τα φουλάρια για το κεφάλι τα οποία με παζάρι μπορείτε να τα αγοράσετε στα 8 δηνάρια το ένα. (Στο Αμμάν η τιμή ανέρχεται στα 4-5 δηνάρια το ένα).

Στη συνέχεια με την είσοδο μας στην προστατευόμενη περιοχή υπάρχει χώρος στάθμευσης για το αυτοκίνητο. Απαγορεύεται η είσοδος ιδιωτικών οχημάτων από αυτό το σημείο και έπειτα.

Ο οδηγός του ξενοδοχείου/ κατασκηνωτικού χώρου σε παραλαμβάνει και σε μεταφέρει στο ξενοδοχείο. Εκεί ήμασταν έτοιμες για να ξεκινήσουμε το jeepsafari.

Για το σαφάρι υπάρχουν επιλογές ανάλογα με την ώρα που διαθέτεις. Εμείς επιλέξαμε την 4ωρη διαδρομή η οποία κάλυπτε τα κυριότερα σημεία ενδιαφέροντος.

Δείτε αναλυτικά τη διαδρομή για σαφάρι εδώ

Μετά το τέλος της διαδρομής επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας για δείπνο και αργότερα καθίσαμε στο μπαράκι του ξενοδοχείου (κάτω από ένα βράχο) για ναργιλέ.

Σημαντικό είναι να ξέρετε ότι στην έρημο δεν υπάρχει ασύρματο δίκτυο (Wi-Fi) αλλά και σχεδόν καθόλου σήμα στα κινητά. Για αυτό καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με τους δικούς σας πριν την είσοδό σας στην προστατευόμενη περιοχή.

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε τη διαδρομή μας για την Πέτρα, διάρκειας 1ώρας και 30 λεπτών.

Για την είσοδό σας στην Πέτρα θα πρέπει να πληρώσετε 50 δηνάρια. Το πιο ενδιαφέρον αξιοθέατο είναι το θησαυροφυλάκιο το οποίο είναι ένα από τα 7 θαύματα του κόσμου.

Διαβάστε περισσότερα για την Πέτρα εδώ.

Μετά την Πέτρα σειρά είχε το Αμμάν στο οποίο θα διανυκτερεύαμε 2 βράδια. Το πρώτο βράδυ ήμασταν εξουθενωμένες από τη πεζοπορία στη Πέτρα αλλά και από το οδικό ταξίδι μέχρι το κέντρο του Αμμάν. Η διαδρομή δεν είναι δύσκολη αλλά η οδήγηση είναι αρκετά πολύπλοκη αφού οι κάτοικοι έχουν ένα δικό τους τρόπο προσέγγισης στο δρόμο.

Το πρωί της επόμενης ημέρας κατευθυνθήκαμε προς τη Νεκρά θάλασσα η οποία βρίσκεται σε απόσταση 35 λεπτών από το Αμμάν. Εκεί κατεβήκαμε στο τουριστικό θέρετρο στο οποίο υπήρχε είσοδος 20 δηνάρια. Η Νεκρά θάλασσα είναι πλούσια σε περιεκτικότητα από αλάτι και για αυτό το λόγο το κολύμπι γίνεται πολύ διασκεδαστικό αφού σου επιτρέπει να επιπλέεις χωρίς καμία δυσκολία. Το τουριστικό θέρετρο ήταν πλήρως εξοπλισμένο με εστιατόρια μπάνια τουαλέτες πισίνες κρεβατάκια και ότι άλλο χρειάζεστε για μία απόδραση στην παραλία.  Μην παραλείψετε να πασαλειφτείτε με τη λάσπη από τον πάτο της Νεκράς Θάλασσας.

Μετά την καλοκαιρινή μας απόδραση συνεχίσαμε τη διαδρομή μας πίσω στην πρωτεύουσα για να θαυμάσουμε τα αξιοθέατα και να κάνουμε τα ψώνια μας.

Για τα Αξιοθέατα στο Αμμάν μπορείς να διαβάσεις εδώ.

Το βράδυ απολαύσαμε παραδοσιακή κουζίνα αλλά και ναργιλέ στοJafraCafé το οποίο βρίσκετε στο κέντρο της πόλης.

Την επόμενη μέρα το πρωί αποχαιρετίσαμε την γεμάτη νέες προκλήσεις Ιορδανία και επιστρέψαμε στην όμορφη Κύπρο μας.

Ένα ταξίδι που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις, ένα ταξίδι στο οποίο ανακαλύψαμε ένα άλλο πολιτισμό τόσο διαφορετικό μα και ανθρώπους τόσο όμοιους με εμάς.